torsdag 13. oktober 2016

Bleiekake

Hei alle sammen :-)
Trist og grått ute i dag....ja det går mot vinter, det har vi i Larvik fått merke de siste dagene.

Her er mitt forslag på bleiekake.

 Jeg blogger en bleiekake i dag, det er ingen fasit på hvordan denne skal eller bør se ut, men her er mitt forslag til hvordan du kan gjøre det.
Inne i kaka har jeg en tom aluminiumsfolie rull(den lange) dette for at kaka skal bli stiv hele veien til toppen. Vet noen har brukt tørkepapir innmaten, men personlig syntes jeg den blir for kort.

 Jeg har også valgt å ha bazzill med mønsterpapir rundt alle lagene, dette gjør også kaka litt stivere enn om jeg bare hadde brukt bånd.
Jeg har brukt Martha Stewart kant punch til alle kantene.
 Jeg har stanset ut sommerfugler i både blå og rosa toner, denne er også fra Martha Stewart.
Til slutt laget jeg et kort som jeg hang rundt halsen på bamsen. Storken er en gammel Quickutz(Qk) som jeg har hatt i en årrekke, men vet det er kommet en tilsvarene en inn i butikken. 

Bazzill: Pinecone
Bazzill : white
Mønsterark: Maja Design og Papirdesign
Martha Stewart : hjerte kantpunch
Martha Stewart : Sommerfugl
Bånd : div.bånd
Serviett : Paper Doilies
Roser: div.blomster
Bamsen på toppen er kjøpt på Kid.

Ha en kjempefin Torsdag.
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar